helgen

Nu är jag hemma igen efter en helg i Jämtland där jag bara latat mig och myst! Så skönt. Kom ju hem i söndagskväll så har hunnit lite här hemma. Jag har t.ex. målat en tavla :O Jag är alldeles chockad själv att jag gjort det, men det var himla kul. När man har lov har man tid och göra lite spontana knasiga grejer. Tror till och med att jag ska sätta upp den på rummet. Blev mycket bättre än jag trodde den skulle bli, dessutom helt annorluda. Men kul ju

Idag har jag jobbat, lagat och ätit mat och målat. Skönt att jag bara jobba halvdag, imorn är jag ledig och då MÅSTE jag plugga, hur tråkigt den än låter... Men så är livet. Snart kommer jag ju sjunga "sjung om studentens lyckliga dar, låtom oss fröjdar i ungdomens vår" eller nå. Längtar så!

Ikväll kommer Matilda hit och myser. Trevligt!
Här kommer lite kort från allt möjligt. Ha en fin kväll sötisar. Glöm inte: Att lyckas bygger på att man misslyckas någon gång. Smart tycker jag!


muntra systrar

Det var is på storsjön. hihi

Har avslutat mitt godisstopp. Kommer aldrig ha det igen!

på skotertur

Världens bästa morfar!

Världens bästa mormor och världens bästa hund!

Jag har fått ny jobbartröja. Fin sörrni!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nämen skulle inte du ha godisstoppet till studenten? :O haha, vad hände? ;)

2011-03-08 @ 19:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0