*

Blev ingen innebandy igår tyvärr, var visst inställd. Så kollade klart på hela bandymatchen (P20) istället, vilken dom vann.. Men kom ju inte till sm-final ändå. Tråkigt för pojkarna, men så är livet!

Idag har jag varit på skolan och fixat och trixat, och nu är det fysiklabrapporten som är på högsta prioritet. Ojoj, den ska in ikväll, och jag ska hinna med en massa annat också. Så det är väl dax att börja arbeta kanske. Har precis klickat hem en keps också. haha. jag och keps, spännande. Men jag tänkte faktist att den kan bara bra att ha när vi ska vandra i pyreneerna. Kan ju bli soligt och fint, då måste man ju ha en kepa. kung

Imorn har vi "inspirationsdag" för natur och teknikprogrammet på skolan. Jag tycker dom mest är tråkigt och långsamma, inge inspirationsgivande alls. Menmen, slipper vanliga lektioner iaf och får fika. Lätt värt det. haha

Ikväll kommer Vicky och Markus hem från Umeå och imorn kommer Madde och Jonas hem från Falun och på lördag kommer Eric hem från Thailand. ÅH, vilken mysig helg det kommer bli. Har saknat alla så!

Ha en fin torsdag nu allihopa. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0