torsdag

Nu har skolan kommit igång för fullt.. Redan, det går så fort.

Ikväll blir det längdskidor med Rebecca och Camilla i kygelvallen. Undra hur långt vi kommer orka åka jag? Spelade även innebandy igår alla tre, och om man är som oss och inte är så duktiga att träna så är det sjukt jobbigt att springa på en innebandyplan i en timme. haha. Pinsamt! Jag fick blodsmak i munnen. höhö

Har precis beställt en ny kalender från Tryckdig.se. Älskade min förra som gick ut nu lagom till det nya året, så blev det en beställning på en ny. Det är så roligt att man får bestämma precis hur man vill ha den. Det gillar jag. Kalender är en viktig del i min vardag annars kommer jag inte ihåg allt, just nu skriver jag allt i ett block, och det är snart fullt. Därför var detta en viktig investering.

Nu ska jag fixa i ordning och byta om så man inte fryser i kylan när vi ska på äventyr i längdskidspåren. Ha en bra torsdagkväll! Nu är det bara en dag kvar till helg, asbra. Puss!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha när du skriver om att du planerat allt i block så tänker jag på ett visst videoklipp med dig... Det kanske ligger något i det haha ;)

2011-01-13 @ 21:54:41
URL: http://johannaask.blogg.se/
Postat av: carolina

Det kanske det gör Johanna ;)

2011-01-14 @ 17:57:16
URL: http://cccarolinal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0