fullt upp

Hej alla glada!

Jag har haft en hektist men grymt rolig början på 2011. Därför jag inte hunnit blogga, har haft så mycket för mig.. Jobbat, umgåtts med vänner och familj mm.

Idag var det meningen att vi några stycken skulle åka längdskidor och fika och mysa bara, men vädret vill oss inte gott och termometern stog på -17,6 imorse. Inte okej! Så inge längdskidor idag, fast jag funderar på att ge mig ut iaf här i Vischan och prova 3km-spåret. Har aldrigt åkt det, skulle vara kul. Men först blir det att försöka få struktur i mitt projektarbete.. som just nu känns som att det kommer ta kol på mig. Men bättre att göra någonting än att bara strunta i allt!

Hoppas alla har en superbra helg såhär innan skolan börjar igen! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0