dagens lista

Humör: Dåligt. Är sjuk och hungrig och måste försöka få massa plugg gjort.

Gjort: Duschat, sjukanmält mig, sovit i två timmar till och nu sitter jag och pluggar.

Planer: Plugga, äta och sova.
Ser på: Datorskärmen och mina anteckningar.

Lyssnar på: Gavin DeGraw - Glass
Läser: Mina anteckningar om medeltiden
Dricker: Ingenting, drack mjölk till frukost.

Äter: En macka till frukost, undra vad det blir till lunch?
Bästa: Att pappa är hemma!
Sämsta: Att vara sjuk :( Så tråkigt.
Väder: Svinhalt!

 

Haha, usch vilken tråkig lista. Jag är västa negativ, ska ändra på det under dagen. Hoppas ni har en trevligare start på veckan än mig! Puss


Kommentarer
Postat av: Johanna

Men nej blev du så sjuk :( Krya på dig och lycka till med skolan! ;)

2011-01-17 @ 15:00:02
URL: http://johannaask.blogg.se/
Postat av: HANNA

"and how can you say that something's through when it never even started - at least not for you", gavin - sicken karl va :D

2011-01-17 @ 15:21:29
URL: http://hannastahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0