2 januari

2011 har börjat. Året firades med kusiner och vänner i Viksjöfors med tre rätters och en massa lekar. Riltigt roligt måste jag säga!

Alltså, det är så sjukt att 2010 redan är förbi, det började nyss. Jag förstår inte! Nu kan jag även säga att jag tar studenten i år. För jag har bara en termin kvar. Sinnes! Jag förstår inte att jag ska ta studenten. Vad ska jag göra sen? Jag ska då inte plugga det första jag gör, sånt orkar jag inte.

Jag tror iaf att 2011 kommer bli ett sjukt bra år! Jag blickar framåt mot sommar och soliga dagar. hihi, men först blir det lite längdskidor i snön innan den försvinner. haha.

Jag önskar alla ett hejdundrande bra 2011! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0