vilken dag

Tidigare idag skrev jag ju att jag skulle kolla på en välförtjänt film, så blev det tyvärr inte. Hade alldeles för mycket att plugga. Har iaf gjort klart det som var mest panik nu med projektarbetet. Skönt. Imorn är det bara inhandling och finputs som gäller till onsdagen.

Tänkte faktist gå till sängs nu och göra naturkunskap och läsa engelska boken. Har redovisning om boken på torsdag och på fredag är det redovisning på historian. Oj, hur ska jag hinna allt har jag tänkt? Dum tjej. Men så är det när man tar på sig för mycket. Tur att jag slutar tidigt imorn och kan plugga arslet av mig då också. Kära söta

Ibland är det pluggit och ibland inte, just nu är det pluggit. Tänk vad skönt när det är klart, då mår man som en prinsessa, det längtar jag till. hihi. Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0