tisdag

Idag har jag varit duktig måste jag säga. eller lite iaf. haha

Väckarklockan ringde 05.30, klockan 05.45 var jag på benen och sprang upp och knäppte på ugnen på 260grader. Satte på min träningskläder, började träna medan jag väntade på att ugnen skulle bli varm. Ugnen blev varm, jag bakade ut min bröddeg (som jag gjorde i ordning igår kväll) satt in den i ugnen, tränade igen medan jag väntade. Fick en underbart god frukost med nybakt bröd! Det ni! Något att rekomendera!

Sen har jag inte varit den mest produktiva människan efter det kanske. Men på skolan idag informerade jag nior och tjänade 100kronor, jag gillar lite extra kirr i kassan. Även om 100kronor kanske inte är så mycket, men om man tänker typ 5 hundringar så har man plötsligt 500, jag är glad för det lilla :)

Pappa kom och hämtade mig på skolan och pappa skulle köpa nya jeans, så det blev ett besök på Texx (herraffärern i denna lilla by) och jag hittade en tröja som jag ville ha, så jag köpte en killtröja, det tycker jag man får? Ser ju ut som en tjejtröja pga alla tjejformer man har iaf. ha ha!

Har även klickat hem en beställning från nelly. Ska jag göra slut på pengarna jag tjänar? Tydligen! Men det var mycket bra i beställningen tycker jag. Ett par jeans, en tröja, ett linne, nagellack, eyeliner och läppsmörj. Okej, några onödiga grejer kanske, men man vet aldrig om de kan vara bra att ha. Behöver ju fylla på min garderob och sminkväska!

Nu ska jag göra projektarbete, ska ha lektion med 5:or imorn, spännande eller skrämmande? Nervöst :O Önska mig lycka till. Puss


Bröddeg och färdigt bröd, inte så intressant kanske. men jag tycker det är kul!


Min kizztröja. Yeah haha


Kommentarer
Postat av: Johanna

Wow jag ä imponerad av din morgon! Tänk om man hade sån energi haha. Cooling på sista bilden dessutom ;)

2011-02-01 @ 16:18:38
URL: http://johannaask.blogg.e
Postat av: Elin

alltså Carro!!!! du är min idol :D önskar att man kunde vara så där duktig om mornarna...

2011-02-02 @ 16:06:09
URL: http://fixaenmuffins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0