söndag

Har precis varit ut på sjön/isen och grillat korv och åkt lite skoter med min kära familj. Sånt gillar jag!

Det har ju varit värsta fina vädret idag så man ska inte klaga, solen skiner och det var inte särkilt blåsigt. Perfekt med andra ord! snart ska jag till och duscha. Ska kanske träna lite innan, typ 10min. Bättre än ingenting brukar jag tänka haha! Sen blir det plugg för fulla muggar. Har så mycket som ska göras, suck! Men måste plugga innan kvällen för sen vill jag ju göra nå kul eftersom vi är lediga imorn.

Måste även berätta att jag tappat bort laddaren till min kära mobil. Inte bra! Så igår letade jag upp min gamla mobil, så nu har jag den. Det fungerar inte att prata i den för det hörs inget och kameran fungerar inte, och inte heller går det att lyssna på musik. Helt enkelt en riktig pärla. Sms är den bäst på iaf som tur är. haha, så om ni vet var jag lagt min laddare kan ni ju säga till. hehe

Ha en trevlig eftermiddag allihopa. Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0