skotertur med m

Haha, det verkar inte som jag kan lyda mina egna råd och plugga arslet av mig som jag uttyckte mig så fint igår. Jag och Matilda fick för oss att åka skoter efter skolan, så istället för att plugga blev det en sväng på superskotern efter skolan. Ingen av oss har ju skoterkörkort heller, så vi åkte lite olagligt. Inte okej! Men anmälde oss iaf till Skoterkörkortskurs idag, famsteg!

Ikväll blir det mys med Vicky och bella, med ansiktsmask och film. Ska väl försöka läsa lite i engelskaboken också, men det känns inte som att jag kommer göra det. Nu får jag skärpa mig! haha.

Imorn ska jag leka kemilärare igen, spännande haha
Ha en bra tisdagskväll. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0