måndag

Ni sitter vi här jag och Victoria och pluggar för fulla muggar. Bella är inne i köket och håller på och baka, mums! Har iaf skickat in ett arbete idag, det viktigaste så det är ju tur! Känns som att vi inte gjort annat än att plugga och äta mat. haha, men så är det ibland.

Funderar faktist på att gå och duscha så jag inte luktar urk, det vill man ju inte liksom. Imorn är det skola igen som vanligt och jag har massor att göra till onsdag då jag ska leka kemilärare igen, för klass 5. Har bara en laboration klar hittills och måste ha minst en till. Det är svårt ska ni veta. Måste nästan fixas ikväll det där.

Trött som vi är ska vi jobba in i det sista, för att ikväll titta på en välförtjänt film. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0