dålig uppdatering

Ledsen för den dåliga bloggningen, men har haft så mycket för mig varenda dag. haha

Idag är det lördag, vilket betyder att ikväll börjar Melodifestivalen. Kvällen kommer spenderas här hemma i Viksjöfors med Hanna, Rebecca och Camilla. Trevligt tycker jag! Blir varma mackor, fruktsallad och grönsaker med dipp att smaska på under kvällen. Ni som har hängt med kanske vet att jag inte äter godis och fikabröd - dumt jag vet. Men jag tjänar lite extra pengar på det!

Jag har liksom börjat på ett nyttigare liv, känns bra faktist! Står på min crosstrainer flera gånger i veckan och jobbar på min kondition, den är så fruktansvärt dålig. Jag skäms! Tänk på tiden man spelade fotboll och bandy, då hade man superkondition, önskar att jag hade det nu också. haha. Det är bra för min hälsa att träna, och för mitt knä dessutom. Opererade det för tre år sen och det kommer aldrig bli sig likt har läkarna sagt. SURT! Men man får göra det bästa av situationen, jag lever ju som vanligt förutom att jag inte spelar fotboll längre

Idag var jag även med min nia som behöver hjälp med Svenskan. Känns spännande att göra något sådant och hjälpa en person komma in på Gymnasiet. Det känns som en god gärning och jag gillar't!

Nu ska jag strechta och kanske köra lite armhävningar och situps om kroppen orkar. Man mår ju faktist bra av att träna. Stog precis 20min på crosstrainern, bra för fläsket och flåset. haha. Ha en bra lördag allihopa. Förlåt för långt inlägg! Det bara blev så. Puss

Svettdroppar i pannan, som det ska vara!

Dagens träningsoutfit. haha, inte så kul kanske, men ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0