onsdag förmiddag

Sa ju att jag bara skulle slappa dagen lång idag, så blev det inte riktigt i början av dagen, men den kan ju avslutas så! hihi

Dagen började med att klockan ringde klockan sju, jag klädde på mig och kokade min gröt och åt. Sen följde jag med mamma på jobbet där jag solade i en kvart (vi hade även Biggles(hunden) med till jobbet denna morgon), sen tog jag och Biggles med stormsteg in Alfta och promenerade mot den lilla söta byn Viksjöfors där jag har min vardag. När vi hade kommit en bit så var vägen vi hade tänkt ta översnöad och vi fick vända och gå mot Falun istället och från den vägen ta en annan väg mot Malvik och sedan till Vischan. Lite less var jag på slutet, men åh så skönt det är såhär efteråt. Allt detta innan 10 när man är ledig är väl bra? hihi

Så nu har jag duschat och mamma är hemma från jobbet och vi ska äta en skitgod pastasallad, sånt gillar man ju!
Ha en fin dag allihopa! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0