snuvig

Hej alla sötisar!
Dagen har bestått av skola och att snyta sig. Har åkt på värsta förkylningen, hur jobbigt som helst. Men förkylningar är en del av livet det också. Ska därför försöka göra det bästa av saken och kurera mig framför Idol ikväll och så får man inte glömma någonting gott att mumsa på. Borde plugga lite också, så det ska ju också göras. Men så jobbigt är det ju inte om man bara tar tag i det!

Jag älskar verkligen när pappa är smart. Fick hem en USB-kabel till mobilen idag, och fick inte det att fungera. Men nu fungerar det efter några kloka ord från min far! haha. Tur för mig som har en smart pappa!

Därför bjuder jag på en bild på mig och Bigg!


haha, han gillar nog inte att vara med på bild!
Jag önskar er alla en trevlig kväll! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0