seger

Skrev ju igår om allaktivitetsdagen som vi har på skolan, och vet ni vad som hände. Vår klass vann i år igen! Så idag fick vi äta pizza. haha, det är det som är priset, och såklart respekten. hahaha! Vilken duktig klass! Så nöjd ska ni veta!

Efter skolan fick jag ett sms där det stog om jag ville fika? Och såklart man vill fika. Så Rebecca kom och vi gick till Centrum cafét och fikade, lillasyster fick också följa med för hon skulle till frissan senare. Nu är jag hemma och funderar på ifall jag ska vara duktig och plugga, eller om jag inte ska vara duktig och kolla på tv?

Jag får nog lov att vara duktig för annars blir inte Gilbert glad imorn tror jag! Hoppas alla har en fortsatt trevlig torsdag. Snart är det helg! Puss

John var nöjd med reslutatet!



Vinnarklassen, inte så glag? Men innerst inne var alla överlyckliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0