så bra!

Har idag haft en lektion som började 20 i elva och slutade tolv. Men jag var så duktig så i morse tog jag bussen som går kvart i åtta. Så åtta var jag på skolan och började plugga. Så bra! Fick faktist ganska mycket gjort, så tror jag ska göra samma sak imorn! För man vill ju att allt ska vara klart innan lovet, eller hur?

Just nu sitter jag och lyssnar på julmusik och längtar till december. Allt är så mysigt då! Samtidigt längtar jag utomlands. Jättemycket! haha. Helst skulle jag vilja utomlands nu, men ska spara pengarna och åka utomlands innan bal och student. hihi, har även fått balklänningsmani så satt hela kvällen igår och tittade och skissade på balklänningar. Kul ju!

Ikväll blir det nog till att ta det lugnt så jag orkar med allt plugg som ska göras imorn. Sköt om er! Puss!

Grekland eller vinter? Det är på olika vis. Jag vill hinna med allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0