min söndag

Sittet här med en stor plugghög, men det känns fruktansvärt motigt att ta tag i det hela. Jag vet hur skönt det är efteråt, men har ju lov. haha, vi får se om inspirationen dyker upp. (Det gör den nog inte. åh)

Idag har jag suttit och rensat och sorterat bilder på min dator. Det är jobbigt må jag säga. Man tror inte man har så mycket bilder, men det har man ju. haha. Sen har jag även städat. Nu lyssnar jag på julmusik, funderar på om jag ska bränna en ny julskiva till bilen, känns som att det behövs. Har nött E.M.Ds ett tag nu. haha

Oh, justja. Satt även och kollade på sista minutenresor. Fick för mig att jag skulle åka imorn och komma hem innan lördag, men det fanns ju ingen resa den perioden. haha, sjukt ifall man hade åkt. Tur att det inte fanns någon, för jag behöver spara pengar.

Hoppas alla har en bra söndag! Puss

Min hemska plugghög, tänk på att det är lov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0