jag hatar att hosta

Jag är som en hostmaskin, usch. Det killar i halsen hela tiden, bara hostar, hostar och hostar! I HATE IT!

Helgen har iaf varit trevlig. Madde var hemma, Vicky var hemma och så kom mormor och morfar och min moster och kusiner som jag inte träfffat på ett år, hemskt ju! Men nu fick jag träffa dem iaf, så mysigt! Hann även med att vara med Becci på fredagen och på lördagen var jag på Johnny Cash-kväll. Trevligt! Sen igår var alla hos Johan en liten stund.

Ska försöka vara duktig idag, fast jag inte är på topp. Men livet knallar ju på ändå, man brukar bli bättre mot eftermiddagarna tycker jag. Så jag hoppas även att det ska sluta så även denna gång, så jag kan åka till skolan imorn och gå på ett möte och ha naturkunskap. Sånt som man liksom måste vara med på faktist!

Nu blev det mycket text här, det blir så när man är dålig på att uppdatera. Men ha en bra måndag allihopa så ska jag försöka bli frisk! Puss!

Nu vill jag att det ska vara snö, nu är det ju bara kallt, då kan det lika gärna få vara snö för min del. haha, bild från förra årets vinter när vi hade skoterdag och grillade korv och annat mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0