snöö

Hej alla glada!

Inatt var det snöstorm här i hälsingeskogarna, usch för blåst, men wiho för snön. Om ni inte visste det så älskar jag vintern och allt som hör julen till. Fast sommarn är också älskad! hihi

Sitter här i köket och det har redan hunnit börja bli mörkt, klockan är bara lite ver fyra ju. Ojoj. Med mig har jag en kopp julte (jättegott) och en bok som jag måste läsa ut tills imorn, har över 100 sidor kvar. Åh. Men får skylla mig sjäv. Den handlar om Einsteins formel E=mc², så ni kanske förstår varför den inte blivit utläst. Menmen. Får väl ta tag i det snart. Denna vecka ska jag ju vara duktig och plugga mycket hade jag tänkt för nästa vecka är väldigt annorlunda och det kommer nog inte bli så mycket gjort då.

Det är så mycket snö ute nu så man borde kunna åka pulka tycker jag. haha. Kul ju. Aja, hoppas alla har en bra onsdag, nu ska jag sätta mig in i Einsteins värld. Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0