min tisdag

Ursäkta min usla uppdatering. Har så mycket hela tiden, så jag hinner inte jämt och ibland är det så att jag helt enkelt inte orkar.

Idag har jag iaf varit i Forsmak (kärnkraftverket) med min kära klass + Tom, Patrik och Richard. Det var väl sådär, men bussåkandet var mycket roligt måste jag säga. Vi hade två minibussar, så på väg dit åkte jag i den ena och hem den andra. Mycket trevligt! Hemresan var ju läskig nästan.

Nu tänkte jag gå ner och köra ett pass på crosstrainern, måste nog det efter den här dagen, har ätit mycket godis. Så nu kommer jag väl få ont i magen också, usch! Menmen. Jag får ju skylla mig själv. Sen ska jag sova. Måste lägga mig tidigt för jag har fått en massa sovblåsor (munblåsor) i munnen. Dom svider.

Aja, imorn blir det att ta nya tag och sen på torsdag blir det sthlm för SACOmässa. Helt plöstligt är det dags att se vad man ska göra i framtiden. Ojoj! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0