ledig

Jag är usel på att blogga. Kära nån!

Sen i tisdags då jag skrev sist har jag iaf hunit varit i Stockholm i två dagar på Sacomässa, dramaten, KTH och lite annat joll. Var där med skolan, men fick iaf några timmar på stan också. haha

Sen har jag inte gjort så mycket, umgåtts med vänner, sen har jag varit ledig sen igår. Har skolutvecklingsdagar på skolan vilket betyder att man är ledig. Wiho. Om man inte har rester vill säga, men det har jag inte. Men har ändå med mig plugg hem som måste göras. Aja.

Idag ska jag luncha med lillayster och Matilda. Så snart blir det att dra sig. Jag har upptäkt en sak, jag gillar inte att köra ut och in i garaget, är så rädd att jag ska slå i med backspeglarna. haha, usch.

Nu ska jag göra mig i ordning, sen luch, sen plugg, sen får vi se hur kvällen avslutas. Sköt om er i denna snöstorm. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0