jobb

Jobbade till tre idag. Bra att tjäna pengar, morgondagen kvar nu bara. Annars har jag inte gjort nå speciellt idag. eller jo, jag har klarat av en till körkortsfas. hihi. Nu är det bara två kvar sen är det helt fritt fram att ta körkort. Längtar så!

Imorn ska jag jobba hela dagen från 8.30 till 18.00. Lite segt, men så är det! Måste plugga matte och kemi i helgen också. Suck! Snart är det skola igen, fast inte riktigt än. Fortfarande lov.

Tog precis ut en sockerkaka från ugnen, så snart blir det en bit sockerkaka och ett glas mjölk att mumsa på. hihi. Kollar på halv åtta hos mig just nu. Det är ett riktigt mysigt program tycker jag. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0