-

Har varit en lugn vecka i skolan, imorn har vi bara engelska och idrott. Sen på fredag är det bara matte. Skönt!

Min dator har pappa lånat med så sitter på mammas nu. När man inte har sin egen dator så sitter man faktist inte vid datorn lika mycket, det kanske är bra! Just nu kollar jag på Biggest Loser, hjälp vad dom går ner i vikt. Det är galet!

Ska göra lite matte ikväll tänkte jag och så måste jag läsa Fysik, men jag har ju morgondagen på mig också. Tänk att halva dagen har veckan har gått redan? Kära söta, tiden springer iväg. Har även körlektion imorn. Ha det så bra. Puss!

haha, söta biggles igår. man ser inte ögonen för han börjar bli så långhårig stackarn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0