typ sommarlov!

Sista veckan, sen är det sommarlov!
Känns nästan redan som sommarlov för min del. Skönt ska ni veta! I helgen har jag myst bara. Underbart att ha en sån helg ibland. Finns lite bilder på Saras blogg från lördagen. Gårdagen spenderades med att kolla lite fotboll, sen kolla lite söderling som förlora sen umgås med vänner och spela krocket och fika. Myspys.

Idag har jag inte gjort så mycket, kollat på tv, tränat på crosstrainern och hämtat bella på byn. Senare ska min klass till Jonas för att grilla och mysa till det nu såhär innan sommarlovet. Det blir nog roligt! Men nu ska jag nog baka en kaka till kvällen så jag kan bjuda min kära klass. haha

Ha en bra måndag. Puss!
en del av klassen i vintras. jag vet inte vad de håller på med faktist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0