söndag

Igår var jag med Oskar, Rebecca, Anton, Joel och Joel. Det var mysigt! Vi var hos Oskar och kollade på film och pratade, men sen vid halv tolv fick jag åka hem för mamma och pappa ville sova, och dom skulle hämta mig. Men det kanske var bra, för imorse klev jag upp halv tio eller så, det tycker jag är en ganska bra tid faktist. På en helg. hihi.

Imorn börjar skolan igen, så idag ska jag skriva labrapport i Kemi och plugga matte. Har prov imorn, kära söta! Men det ska väl gå vägen hoppas jag! Jag tänker positivt, det är min sista mattekurs. Underbart! Jag borde nog börja med plugget om jag ska hinna! hihi. Puss!

Bästa Rebecca och jag, jan-2010

Kommentarer
Postat av: rebecca

du är bäst carro!

2010-01-31 @ 19:29:27
URL: http://nordlundrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0