körlektion

Jag har haft körlektion idag för första gången, jag var jättenervös. Men det gick ju fint! hihi. Nästa har jag om en vecka. Spännande! Det känns som att det börjar närma sig för körkort nu, det är helt galet vad tiden flyger fram. Har även beställt halkbana och ska på Risk 1 på onsdag. Det går som en dans. Tänk vilken frihet när man har körkort, man kan ta sig nästan vart man vill!

Annars har det inte hänt mycket idag, åkte till skolan halv tio för att skriva labrapport. Men det fanns ingen ledig dator, så jag gav upp. satt och pratade med Sara istället, det var trevligt. Sen var det helt plötsligt lunch, sen svenska och idrott. Poff, så var jag påväg till Bollnäs. Vilken dag, inte rolig, inte tråkig, vanlig liksom!

Imorn börjar jag kvart över tolv, eller nå liknande. Matten och Religonen inställda. Men jag ska iaf till skolan och plugga klart allt. Måste skärpa mig nu. Så är det bara! Hoppas alla har haft en trevlig dag. Ursäkta för långt inlägg. hihi. Puss!

Miley Cyrus – When I Look At You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0