helg

Idag är det lördag. Underbart skönt med helg måste jag säga! Klockan börjar närma sig kväll så man borde nog hitta på något snart.

Jag måste bara berätta vad som hände igår. När vi skulle åka hem så har vi en sån liten minibuss som vi brukar åka. Man får ju vara 8 passagerare i den + chaufför. Vi var 12 passagerare + chaufför. Alltså 4 för många. Det första som händer är att polisen stannar oss, man blir ju rädd. så är det bara. Men de säger bara att vi inte har tänt lysena eller nå liknande. Så vi stannar och tankar. Sedan ser vi polisen och väntar på att de ska åka, och när de har åkt så åker vi mot våra hem. När vi kommer ut på 301 (landsvägen) så ser vi att polisen följer efter oss. Panik! Men efter ett tag svänger den av in mot bollnäs igen. Lättnad! Tänk vad mycke vi skulle fått betala om de hade kommit på oss. Kära söta. + att det var bara några stycken som hade bälte. Så nu kommer jag aldrig åka för många i en bil/minibuss igen. haha! Men en upplevelse jag kommer minnas, det var faktist läskigt!

Nu ska jag höra med folk vad som händer ikväll. Hoppas alla får en trevlig kväll! Puss

Kommentarer
Postat av: rebecca

hahaha!

2010-01-16 @ 18:00:18
URL: http://nordlundrebecca.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha så det blev ett riktigt äventyr igår då alltså! Hehe vad bra att ni inte åkte på böter! ;)

2010-01-16 @ 21:30:14
URL: http://johannaask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0