hos rebecca

Igår var vi, dvs. Jag, Johanna, Anton, Joel, Joel, Oskar och Niklas hos Rebecca. Först åt vi Tacos och sedan blev det lite melodifestivalen, sen en film, som jag inte kommer ihåg vad den hette. haha. Sen lekte vi mörker-kurragömma.  Det var faktist kul, haha. Sen pratade vi om läskiga gubbar i Edsbyn och Alfta. haha. Tokigt det kan bli!

Sen idag vaknade jag i Rebeccas rum klockan halv tolv. Usch, fick panik för vi hade sovit så länge. haha, sen städade vi sen gårdagens partaj. Snart blir det mat här hemma och så ska jag plugga, för imorn har jag prov. Hoppas alla haft en trevlig helg. Puss!

Kommentarer
Postat av: rebecca

5 av 5 solstrålar ;)

2010-02-28 @ 20:50:41
URL: http://nordlundrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0