tisdag!

Har mått bättre idag och har därför uträttat några ärenden. Jag har handlat julklappar. Wiho. Så nu har jag bara mamma och bella kvar. Jag fick även med mig ett par skor hem. Jag som inte gillar att köpa skor, men kände att jag var tvungen att ha ett par fina jag också, och så hittade jag ett par som jag gillade. Såklart dom får följa med hem! Fick även göra provet idag, skönt att ha det överstökat. Nu är det bara alla andra småarbeten kvar. Hua!

Nu ska jag kolla på NCIS och göra lite engelska. Hoppas ni haft en bra start på veckan! Puss

Skorna som fick följa med hem idag. hihi.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh sånna skor har jag också kollat på men inte köpt. Snygga! Men nu känner jag pressen att börja med julklapparna... ;)

2010-12-07 @ 21:16:08
URL: http://johannaask.blogg.se/
Postat av: Emelie Edwinsson

Snögga skor!

2010-12-07 @ 21:53:38
URL: http://emelieedwinsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0