sjuk

Jag känner att julstressen kommer smygande, jag har fortfarande inte köpt någon julklapp. Eller jo, en till mormor och morfar. Det är bra! Men sen är det ju flera stycken som ska ha. Känner mig lite stressad faktist.

Har även en massa skolarbete som ska fixas, och det känns så jobbigt. Bara massa småarbeten, men minst lika jobbigt det när man har så många. Ska försöka fixa några idag. Är hemma från skolan för jag mår inte så jättebra. Så nu missade jag luciaträningen och allt. Skulle ha gjort prov idag också, men ska kolla ifall jag kan göra det imorn på nå vis. Hoppas. Vill ha bort den bördan från mina axlar, och imorn ska jag bara vara frisk.

Aja, hoppas alla har en fin måndag! Nu ska jag börja med mina arbeten så jag får dom överstökade och kan börja lugna ner mig lite! Puss!

Tur att jag har Biggles hemma som tar hand om mig. Gullgubben!
Visst är dom söt när dom ska försöka trösta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0