jullov.

Vilken urusel uppdatering, ni får ursäkta mig! Därför kommer lite allt möjligt nu.

Idag har jag gått på jullov, skönt. Tre veckor ledigt! Fast ska jobba lite och har lite annat och fixa också, men fortfarande ingen skola. Skönt! Här kommer lite blandade bilder från senaste veckorna.


innan vi skulle lussa, lite less?

Richard var inte på topp verkade det som..

En dag åkte vi pulka, det var minus 20 grader.. Galna!

Fryset hår och röda kinder var en självklarhet. (måste tillägga att jag varit ute längre än Becci. haha)

Ganen är klädd, julstämning!

Julfest med klassen - min fina julklapp som jag fick!

Det har snöat och snöat, så jag tror att det räcker för att vara kvar hela året. hahaha!

Kola, knäck, chokladgrejs och lussekatter har bakats, mycket gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0