jobb

Idag är det onsdag vilket innebär jobb på skolan och tjäna lite extra såhär innan jul. Perfekt! Halv sex ska vi samlas på skolan, sen ska jag vara elevguide och visa 9:orna vår fina skola som jag definitivt tycker dom ska välja. hihi

Jag har funderat på julklappar, vad ska ni köpa till mor, far och lillasyster? Jag har jättesvårt för vad jag ska köpa i julklapp. Kommer säkert bli som vanligt att pappa får kalsonger, mamma nån smörj eller nå sånt och bella massa småprylar såsom smycken osv. Men känner att jag vill förnya mig lite, tråkigt att få lika varenda år ju! haha

Håller på och kikar på Glee nu, sen ska jag äta någonting, sen kanske det är dax att ge sig iväg. Hoppas ni har en bra onsdag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0