den nionde december

Idag har jag äntligen bestämt hur min balklänning ska se ut. Min moster ska ta med sig skiss, kort och mått till Thailand så ska jag få den uppsydd där, spännande! Kommer ju inte veta vad det blir för tyg riktigt eller nå. Läskigt, men kul!

Nu ska jag åka och hämta lillasyster och sen blir det träning på crosstrainern framför ett nytt avsnitt av Glee. Ett hett tips är att träna samtidigt som man kollar på serier/filmer. Det känns inte lika jobbigt och tråkigt då! haha! Ha en bra torsdagkväll. Puss!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Spännande och roligt med klänningen ingen kommer ju ha lika ;)

2010-12-09 @ 20:01:58
URL: http://johannaask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0