oj, tiden rusar förbi

Andra veckan har börjat. Jag hinner inte riktigt med! Imorn går jag från 9.15 till 12.00. Alltså det är inte ens tre timmar, jag kan ju inte precis klaga på mitt schema. haha!

Fick hem mitt paket från Stadium idag, det var en mys-tröja och en mössa. Jag känner att det kommer bli en riktig mössvinter. Jag gillar mössor! Tänkte sätta mig och beställa från nelly nu, men vi får se hur det blir med det. Dom hade fått in några mysiga koftor. Blir nog till att beställa någon sån.

Sen idag har vi börjat med projektarbete, vet fortfarande inte vad jag vill göra. Sjukt jobbigt, jag blir så less! Har ni någon idé? Nä. Nu blire till att göra nå vettigt! Puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du och dina mössor! ;)

2010-08-30 @ 20:05:52
URL: http://johannaask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0