lista

Haha, att göra en lista är roligt, men inte att läsa andras. Så jag förstår helt och hållet om ni inte orkar läsa. haha!

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att jag gjort klart min sista labrapport i kemi!
Vad gjorde du kl 08 imorse: Steg upp för att ta en dusch!
Vad gjorde du för 15 min sedan: Kollade på tv.
Det sista du sa högt: "Det ringer, det finger, Svara då"
Det senaste någon sa till dig: "Det är ju på tv:n, hörde du inte det?" - Lillasyster
Vad har du druckit idag: Mjölk och vatten
Vad var det senaste du åt: Salt Pastiller
Vad var det senaste du köpte: Mat på ica.
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit
Vad är det för väder hos dig nu: Solen skiner :)
Godaste glassmaken: Vanlij.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Hm, jag vet inte?
Sover du tungt: Ganska tror jag!
Drömmer du mardrömmar: Nja, händer väl ibland, men inte allt för ofta.
Trivs du i skolan: Jo, jag har ju trevliga vänner
Favoritklädsel: Jeansleggings och nån tröja.
Favoritlåt just nu: I'll be - Edwin McCain (gammal men så mysig)
Vad ser du om du tittar till höger: Lillasyster Bella och hunden Biggles.
Vad gör dig glad just nu: Åker till fjällen i helgen med vänner.
Vad ska du göra härnäst: Kolla på Biggest Loser.
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött.
Favoritgodis: Allt :D haha
Kläder just nu: Mysbyxor, linne och orange tröja.
Sommarplaner: Resa, Ralle, Jobba, bada och njuta av livet ;)
Hur många kuddar sover du med: 2
Spelar du något instrument: Kan endast yttepyttelite gitarr.
Morgon eller nattmänniska: Båda? kan man vara det?
Vad är viktigast för dig: Min famlij och mina vänner.
Är du kittlig: Nja.
Snarkar du: Nepp!
Stjärntecken: Vädur!
Äckligaste insekten: Stora skalbaggar
Längtar du mest efter just nu: Fjällen, Grekland och sommarlov :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0