fjälls

Tjabba, tjena, hallå!
Idag har jag inte gjort nå vettigt alls, som vanligt! haha. Jag borde gjort Religonen, men det var mycket roligare att kolla på en film. haha. Så nu snart ska jag slumra till tänkte jag, därför att imorn måste man vara utvilad för då är det nationella prov i Svenska B, skriftligt. Hoppas det går bra. Fem timmar för att skriva en uppsats. Det kanske man behöver när man väl sitter där..

Åker till fjälls imorn också med Sara, Jonatan, Johanna och Simon. Så blir borta hela helgen, så inge bloggning. Åker till snön fast man längtar till sommarn? haha, tokigt! menmen. Hoppas vi får en mysig helg, och hoppas ni får en mysig helg också. hihi. Nu ska jag ta en dusch, sen sova. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0