nu är det lördag igen

Idag är det lördag, iaf i en halvtimme till. Blev en skön dag, fast jag borde ha pluggat som bara den blev det att jag fastnade med att göra klart rummet. Rummet är klart! Känns skitbra! Egentligen är det inte så jätteannorlunda för jag har inga nya möbler, men lite annat smått och gott som är nytt. Det känns så fräscht, det är härligt!

Har även hunnit vara till bollnäs en sväg på förmiddagen/tidig eftermiddag för att leta säng till lillasyster bella, så nu är det nästan klirrat också. Fick med oss en madrass iaf, sen blir det en sänggavel från IKEA som det verkar. Kul! Hon får en dubbelsäng, det är lite fuskigt. Men jag klarar mig med min jag också, den är ju iaf 120 cm. hihi.

Nu ska jag dra mig till badrummet och göra iordning mig för natten. Sen innan sovdags ska jag plugga lite. Det som jag skulle gjort hela dagen. Men fastnat i annat. haha. Man kan säga att jag ska "nattplugga". haha, Godnatt och sov gott. Kanske kommer någon bild på rummet imorn eller så. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0