20090910

Oj, vad dålig jag är på att uppdatera, men jag liksom glömmer det! haha. Idag var det skola och vi fick reda på att vår klass vann allaktivitetsdagen som vi hade igår. Så nu får vi pizza någon dag. Wiho! Vi fick tillochmed mer poäng än NV3, det var dom vi helst ville vinna över! hihi. Eller det var väl inte bara vår klass, det var SFI också. De gick med oss hela dagen, men vi gjorde det mesta iaf. haha.

Idag har jag tänkt att jag ska vara duktig och göra lite biologi osv, men visst. Ännu har jag inte gjort ett dyft! Ska iaf tvinga mig att göra lite innan Idol. Kanske även läsa lite bok, men den är så bra så det spelar ju ingen roll.

Imorgon blir det match med laget, men kommer kanske inte spela, för har gjort illa knät igen. ILLA! Men snart blir det nog bra.. hoppas jag! Svullnaden går aldrig ner. Men det finns ju roligare saker att tänka på, typ som att det är mat nu. Mums! haha! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0