NV-programmet

Hej alla glada.
Sitter just nu och pluggar biologi, och jag tycker det är tråkigt och snart ska jag till skolan och berätta hur bra naturprogrammet är för niorna som ska välja snart! haha. Men jag tycker ju programmet är asbra, men inte alla kurser kanske, men det är ju bra att ha. haha! Jag behöver ju inte säga att jag tycker just biologi är kul! hihi, Det blir nog bra tillslut. Gjorde ju samma sak igår så. Men nu måste jag fortsätta läsa lite. Prov imorn ju, men sen är det lov. UNDERBART!
Puss och kram!

Det är super att gå NV. :)


Men alla kurser kanske inte är så roliga. hihi



Ska även göra lite reklam för Ralle-weekend som är nu snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0