Måndag

Halloj.
Jag har blivit frisk. Superduper bra!
Dagen började bra, jag och Madeleine följde med pojkarna till Alfta för att spela badminton. Det var roligt, sen åkte jag hem och kollade lite på gamla julkalendrar. Hur mysigt som helst! Kollade på Tomtemaskinen - Pettsson och Findus. haha!

De skrev önskelista på julkalendern så då tänkte jag också göra det, och så ska jag börja fundera på vad jag ska köpa till min kära famlij. Ska försöka vara ute i tid i år! Jag älskar juletid, det är så mysigt!

Klockan 16.30 är det träning, har ingen lust. Men det är ju det nya konstgräset, så det blir nog kul men fruktansvärt kallt. Man får klä på sig helt enkelt!

Nu ska jag mysa med julmusik och leta bra julklappar till familjen. Pusskram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0