ons.11

Det har varit en bra dag idag förutom kemiprovet. Jag skojar inte när jag säger att det var det svåraste provet jag gjort i mitt liv. haha, hemskt! slutade 11.40 idag för vår mattelärare var sjuk. Om hon är det imorn också så har vi bara en lektion. Hoppas! 

Har för en liten stund sen kollat klart på Bodyguard. Jag älskar den filmen! 

Fia frågade mig idag om jag inte ska börja med "Dagens Jullåt" igen, och jag har funderat på att göra det, men tyckt att det varit lite tidigt kanske. Men tänkte börja med det lite smått nu iaf. Hoppas ni gillar det! hihi

Börjar med en jullåt som alltid funkar. Hur mysig som helst!
Julens tid är här - Magnus Carlsson & Molly Sandén

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0