ny vecka

Ojoj, vad tiden går fort.
Idag är det måndag, en ny vecka med nya möjligheter och nya läxor. haha. Fick idag reda på att det är på onsdag vi har kemiprov, jag som trodde det var nästa onsdag. kära söta! Men ska plugga som bara den ikväll. För imorn kväll drar jag till bollnäs på "musikal" som Estet 2:orna ska ha. Johanna kommer vara mitt sällskap, trevligt!

Nu ska jag tvätta ur inpackningen och sen blir det julmusik och kemi för hela slanten. och lite fysik/engelska också, den måste ju också göras. Blä! Men ha en trevlig kväll! puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ska bli mycket trevlit med ditt sällskap må jag säga :)

2009-11-09 @ 22:33:09
URL: http://johannaask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0