Nov. 4, 2009

Onsdag, idag har det inte hänt mycket. Började klockan nio men var på skolan klockan åtta och försökte göra kemi med Fia. Gick väl sådär, men labben gick ju bra iaf! Efter kemin var det Svenska som gällde. Vi kollade på film från antikens Grekland om jag inte har helt fel. Sen hade vi bara matematik, inte speciellt jobbigt eftersom efter 40 min drog vi till hälsocentralen och tog vaccin. Tyckte knappt att det kändes, tror att det är ganska bra att ta det jag. Man måste ju tänka på sin omgivning även om man tycker att det är skitsamma och man blir smittad själv! hihi.

Tog bussen hem mot Vischan och möttes av min glada hund. Biggles är rätt gullig ibland. Sen städade jag toaletten och nu sitter jag här och funderar på om jag ska tvätta Bigg eller göra min engelska uppsats som måste göras innan fredag. Hm, jag hinner ju båda men vet inte vilken jag ska börja med. Det blir nog Biggles som får ta sig en dusch, han behöver det! haha. Hoppas alla har det superbra! Puss


försökte knäppa kort med Bigg, men han ville inte vara med! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0