mormor och morfar

Torsdag. Den började med att jag åkte till skolan 09.20, började klockan tolv, men jag och fia skulle plugga hade vi planerat. Men det blev inte mycket av det, spelade kort ist! haha. Sen började vi med engelska, den lektionen jobbade jag ju inte bra på kan jag säga. haha, skrev två meningar engelska, sen körde vi lite hänga gubbe. Haha! Sedan var det dags för idrott. Såklart lyckas jag göra illa knät igen. Måste börja bygga upp muskler nu, är svag och det är inte bra för mitt knä.

Just i detta nu är min mormor och morfar påväg hit. Mysigt! Jag har bakat en sockerkaka för det gillar morfar. Ikväll ska jag njuta av att få vara med mina nära och kära. Det älskar jag! Hoppas alla får en helmysig kväll, det ska jag ha. Puss och kram!

Dagens jullåt
Vår vackra vita vintervärld - Shanes

hittade en gammal bild från halloween 2005. Jag var alltså 13 år och helt galen.
Hur vågade jag? hahahaha!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Nämen Carro det där är en ny sida av dig ;)

2009-11-26 @ 20:22:36
URL: http://johannaask.blogg.se/
Postat av: David

Heey, Ta det lugt. Stakars fransosen... han som trodde Paris vad hett. Och nu får han se Edsbyn

2009-12-22 @ 23:53:10
Postat av: David

Hörru, vi måste byta par. Du är ju stickans dröm

2010-01-02 @ 10:27:55
URL: http://fransodomtillbollnas.bloggproffs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0