slapp dag

Idag gick jag till skolan ill 14.05. underbart! sen när jag kom hem damsugade jag övervåningen och plockade ur och i diskmaskinen. Jag kan ju inte precis vänta mig att min lillasyster ska göra det. haha. hon är lat!

Sen har jag kollat på film och bara njutigt av dagen. Vädret har inte varit det bästa, men om man har mjukisbyxor och ligger i soffan och bara myser så spelar vädret ingen roll. Imorn har vi ingen kemi. Tur vi har! Gilbert skulle bort så vi slapp.

Ikväll ska jag kolla på rent hus, ett av mina älsklingsprogram verkligen. Jag förstår inte att folk kan bo så skitigt! haha. sen är det efterlyst(=vuxenprogram) vilket också är ganska kul. och leila på landet är det också. haha. skönt att bara ta det lugnt och kolla på tv hela dagen lång! pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0