god morgon - torsdag

Hejhej, är uppe med tuppen idag jag. haha. Hinner blogga och kika igenom en massa bloggar på morgonen. Oj, längesen jag klev upp tidigt! Men det är positivt. Snart ska man dra sig till skolan, först för massmedia, sen kemi, lunch, sen spanska. Sen är min dag slut. Slipper matten idag. Har haft nationella i maA och maB denna vecka så därför. Om jag hade haft matte hade jag varit på skolan till kvar över fyra, men n har jag ingen, och då hinner jag med 80:an (bussen) 13.35. Då ska jag dra mig till Alfta rehab och träna. Hurtig ska jag vara! haha.

Sitter iaf och lyssnar på Darin - What if. Den är faktist bra! Nu ska jag dra mig till Madde, så vi kommer till skolan på nå vis. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0