tiden går

Tiden går och jag har lyckan att berätta den glada nyheten att jag skrivit klart allt i skolan. Alla arbeten och så. Underbart! Ska skicka in de sista idag. Lyckan är här!

Har kommit hem från frostkilen idag. har varit där med min klass. haha. det var trevligt! Jag har hamnat i en rolig klass iaf. Tänk att vi snart gått med varandra i ett läsår. Sjukt vad tiden springer iväg. Det var jättejättejättemyggit där, och jag skojar inte. haha, stackars fia och oskar som är overkänsliga mot mygg. Fia hade bulor i hela aniktet.

Snart är det sommar, det betyder massor av roligt kommer att hända och lite jobb. Tror sommaren kommer bli super, känns som att den är här nu! Ne, nu ska jag läsa igenom arbeterna sen skicka iväg dom. Jag tror inte att det är sant. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0