nationaldag

Du gamla, Du fria, Du fjällhöga nord, Du tysta, Du glädjerika sköna! Jag hälsar Dig, vänaste land uppå jord, Din sol, Din himmel, Dina ängder gröna. Din sol, Din himmel, Dina ängder gröna.

Idag är det Sveriges nationaldag. haha. Finns inte så mycket att säga om den.
Idag har jag varit hemma och fixat och donat. Tänkte måla klart mina garderober men det var inte så kul. Har ist hjälpt till lite här hemma med det ena och det andra. En rolig sak har hänt idag iaf, vi har fått en liten gullig kyckling idag. jag gillar inte hönsen, men kycklingar är gulliga! hihi

Sommar i sverige, blött och kallt. Ibland underbart och soligt.
Idag var det regningt och kallt! burr!

kallt endast 9o


regn och rusk!


mamma hade laddat för regnet! gummistövlar och regnjacka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0