fredag

Kära någon, jag vet att jag tjatar om att tiden går så fort. Men den gör ju det! haha, jag har hunnit gått första året på gymnasiet. Sjukt vad snabbt det går. Sitter med slingfärg i håret nu. lillasyster bella fick agera frisör. haha! Ikväll har jag inte gjort något speciellt alls. tiittat på mamma mia och ätit typ. Men det har varit jätteskönt att bara tagit det lugnt.

Imorn hoppas jag att det händer något roligt, för jag har långhelg, är ledig på måndag. Underbart! sen veckan kommer inte bli så jobbig precis. på tisdag har jag betygsnack i några minuter bara. Sen onsdag är det studenten och torsdag=ledig och sen fredag har vi skolavslutning. Allt är klart ju! Snart sommarlov. Woho!

hihi, sitter och dukar gamla godingar nu. Härligt! 
Westlife - Every little thing you do.


Systrarna Larsson!

Kommentarer
Postat av: HANNA

every little thing you dooo

that makes me fall in love with youuu

there isn't a way that I can show yooou

ever since I've come to know youu



westlife är grejen.

känns som det bara är du och jag som riktigt förstår det, tjejen.

(=rim)

2009-06-06 @ 00:39:13
URL: http://hannastahl.blogg.se/
Postat av: Fia

Härlig bild!

2009-06-06 @ 09:26:41
URL: http://fiastorkull.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0