torsdag

Idag har jag bara haft en lektion, men kom ändå hem vid kvart i två typ fast jag slutade 11.35. men så är det om man bor ute i viksjöfors. men jag trivs här så det är härligt när man kommer hem när ingen annan är hemma! haha. Biggles blir alltid lika glad när man kommer, så tar men en kort promenad med honom och sen in och värmer sig i soffan framför tv:n. Mysigt! Ska försöka skriva klart min presentation tills imorn, hoppas det går bra! jag blir så nervös när jag ska stå och vara seriös inför klassen. Men jag får ta några djupa andetag och tänka på nå bra så ska det nog flyta på ganska okej! Men nu måste jag plugga lite, har matte, spanska och presentationen som ska fixas. haha. Puss!

Kommentarer
Postat av: hanna

svar: åh ja vet, den är ju helt underbar :D telepati ;) ååååh ja ska vi inte göra de? :D jag med, har aldrig längat så mycket tills sommarn som jag gör nu, alltså. shit pomfrit!

2009-02-12 @ 15:48:20
URL: http://randomname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0